header row
komplexní softwarová řešení profil produkty reference kontakt
úvod
profil
software na míru
databáze
péče o zákazníka
poradenství
produkty
call centrum
call watcher
obchodní software
výuka po internetu
podnikový software
multimédia
reference
o Balkis
kontakt

Péče o zákazníka


Údržba software a jeho další vývoj

Velkou výhodou software na zakázku je možnost rožšiřování a úpravy funkčností podle potřeb zákazníka. I my nezapomínáme na stálý servis a rozvoj. Nabízíme uzavření servisních smluv s výhodnými podmínkami pro zajištění provozu, technické podpory, dalšího vývoje a úprav na míru již implementovaných softwarových systémů.

Servis a technická podpora

Servis a technickou podporu poskytujeme osobními návštěvami, telefonicky, přes Skype, ICQ a pomocí e-mailu.
Dále máme pro naše zákazníky připravený Balkis Solutions Tracker. Jedná se o webový informační systém, který umožňuje on-line péči o jednotlivé projekty našich zákazníků. V trackeru lze zapisovat požadavky na údržbu, rozšíření, úpravy a nahlašovat případné chyby v produktech. Výhodou systému je, že každý požadavek je evidován a jeho stav průběžně aktualizován. Můžete sledovat průběh prací na požadavcích, lze si také nechat posílat upozorňování o změnách stavu e-mailem.

Provoz internetových aplikací a hostingových služeb

Nabízíme našim zákazníkům speciální hosting na míru na našich internetových serverech. Neděláme veřejný webhosting pro tisíce prezentací, ale provozujeme vlastní servery profesionálně pouze pro naše zákazníky. Zákazník tak u nás může mít náročné on-line systémy včetně specifických webových prezentací tvořených např. redakčními systémy.
profil|produkty|reference|kontakt|nahoru
©2004-2008 Balkis Solutions