Údržba software a jeho další vývoj
Velkou výhodou software na zakázku je možnost rožšiřování a úpravy funkčností podle
potřeb zákazníka. I my nezapomínáme na stálý servis a rozvoj.
Nabízíme uzavření servisních smluv s výhodnými podmínkami pro zajištění provozu, technické podpory,
dalšího vývoje a úprav na míru již implementovaných softwarových systémů.
Servis a technická podpora
Servis a technickou podporu poskytujeme osobními návštěvami, telefonicky, přes Skype, ICQ a pomocí e-mailu.
Dále máme pro naše zákazníky připravený
Balkis Solutions Tracker.
Jedná se o webový informační systém, který umožňuje on-line péči o jednotlivé projekty našich zákazníků.
V trackeru lze zapisovat požadavky na údržbu, rozšíření, úpravy a nahlašovat případné chyby v produktech.
Výhodou systému je, že každý požadavek je evidován a jeho stav průběžně aktualizován. Můžete sledovat
průběh prací na požadavcích, lze si také nechat posílat upozorňování o změnách stavu e-mailem.
Provoz internetových aplikací a hostingových služeb
Nabízíme našim zákazníkům speciální hosting na míru na našich internetových serverech.
Neděláme veřejný webhosting pro tisíce prezentací, ale provozujeme vlastní servery profesionálně pouze pro naše zákazníky.
Zákazník tak u nás může mít náročné on-line systémy včetně specifických webových prezentací
tvořených např. redakčními systémy.