Produkt Call Watcher existuje ve dvou zcela odlišných verzích:
Call Watcher Personal pro samostatné používání s PC
a Call Watcher Enterprise pro centrální nasazení na více telefonních linek
v podnikovém prostředí.
Software je určen pro telefony, které lze připojit počítači (přes rozhranní USB, ethernet, paralelní či sériový port).
Pro telefony, které v připojení k počítači nevedou audio výstup hovoru nabízíme jednoduchý zvukový adaptér.
Referenční telefony, pro které byl systém testován, jsou telefony SIEMENS řady Optipoint.
Software funguje pro systémy Windows 2000, XP a Vista.
Call Watcher - společné vlastnosti:
- automatické nahrávaní uskutečněných hovorů
- automatická evidence příchozích a odchozích telefonních hovorů
- 100% detekce telefonních čísel
- volitelně i evidence zameškaných hovorů a odchozích neuskutečnených volání
- hromadné exporty nahraných hovorů podle tel. čísel
- pokročilé třídění, prohledávání v evidenci, filtrování záznamů
- tiskové výstupy a exporty do Excelu, PDF, CSV a HTML
- dynamické statistické grafy
- ovládání telefonu programem (vytočení čísla, příjem hovoru, zavěšení, atd..)
Zvukový adaptér
Pro telefony, které v připojení k počítači nevedou audio výstup hovoru a chcete nahrávat hovory, potřebujete zvukový adaptér.
Jedná se o hardwarové zařízení, které slouží k vyvedení audio zvuku z digitální linky telefonu.
Zapojuje se mezi telefon a sluchátko a je uložen ve spodní části telefonu.
Obsahuje linkový audio výstup (stereojack), který se zapojuje do linkového audio vstupu zvukové karty počítače.
Call Watcher Personal
- stáhněte si na vyzkoušení trial verzi 1.5
- neregistrovaná trial verze je plně funkční, obsahuje pouze omezení max. jedné minuty audio záznamu a evidencí nejvýše deseti hovorů
- po vyzkoušení si můžete program zaregistrovat pro neomezené používání zasláním žádosti o registraci a my Vám obratem zašleme registrační klíč
- cena registrace je 2100 Kč bez DPH (2499 Kč s DPH)
- pokud potřebujete též zvukový adaptér, tak si jej lze od nás zakoupit zvlášť
Call Watcher Enterprise
jedná se o levný systém automatické evidence a nahrávání tel. hovorů v callcentrech a firmách s více digitálními telefonními linkami.
Skládá se z několika částí. Centrální SQL databázové úložiště dat se umísťuje na server firmy.
Další modul Call Watcher Agent se instaluje na stanice operátorů jako neviditelná služba Windows. Slouží k automatickému
monitorování pracoviště a nahrávání hovorů.
hlavní modul Call Watcher Enterprise Manager:
- lze instalovat na kterýkoliv počítač ve firemní síti
- přístup do systému je chráněn přihlašovacími jmény a hesly
- slouží k zobrazování a poslechu centrální evidence hovorů
- přehrávání a exporty nahraných hovorů ze všech pracovišť
- pokročilé třídění, prohledávání v evidenci, filtrování záznamů
- pohodlné monitorování stavů jednotlivých pracovišť
- tiskové výstupy a exporty do Excelu, PDF, CSV a HTML
- dynamické statistické grafy celkově i za každé pracoviště zvášť