úvod
profil
software na míru
databáze
péče o zákazníka
poradenství
produkty
call centrum
call watcher
obchodní software
výuka po internetu
podnikový software
multimédia
reference
o Balkis
kontakt
Software pro Call centra
Základní vlastnosti
současná práce bez vzájemného blokování i stovek uživatelů najednou
víceúrovňový přístup do systému (manažer, operátor, administrativa, trenér)
správa uživatelů a evidence jejich přihlašování do systému
evidence změn dat, kdo založil nebo změnil záznamy v celém systému
exporty všech údajů v systému do CSV, Excelu, HTML, PDF a výstupů pro tisk
bezproblémově udržujeme callcentrum s databází velikosti desítek gigabajtů
úpravy a rozšiřování aplikace podle přání zákazníka
ovládání telefonu programem (přihlášení k ústředně, vytočení, příjem, zavěšení, blokace příchozích hovorů, atd.)
Modul odchozích volání
hromadné importy úkolů k obvolání z Excelu
členění importů podle definovatelných zakázek
operátorům na vyžádání automaticky postupně naskakují úkoly volání
tok úkolů volání callcentra pro operátory podle definovaných pravidel
evidence všech výsledků hovorů k úkolu volání
exporty výsledků do Excelu
dynamické statistiky s výpočty odměn pro operátory
Modul příchozích hovorů
evidence každého hovoru
uživatelsky definovatelná témata hovorů ve stromové struktuře
členění témat hovorů podle zakázek
dynamické exporty a statistiky
Modul nahrávání hovorů
automatické nahrávání hovorů operátorů
automatické přiřazení nahrávek k relevantním záznamům v databázi
centrální úložiště hovorů pro okamžitý přístup z programu
velmi kvalitní kodek s výborným poměrem velikost/kvalita záznamu zdarma
hromadné exporty nahrávek podle filtrů (např. pouze hovory o uzavření smlouvy)
v současnosti funguje pouze pro digitální ústředny Siemens Hicom a Hipath
možnost rozšířit funkčnost pro další ústředny - dohodou
profil
|
produkty
|
reference
|
kontakt
|
nahoru
©2004-2008 Balkis Solutions