header row
komplexní softwarová řešení profil produkty reference kontakt
úvod
profil
software na míru
databáze
péče o zákazníka
poradenství
produkty
call centrum
call watcher
obchodní software
výuka po internetu
podnikový software
multimédia
reference
o Balkis
kontakt

Software pro Call centra


Základní vlastnosti

  • současná práce bez vzájemného blokování i stovek uživatelů najednou
  • víceúrovňový přístup do systému (manažer, operátor, administrativa, trenér)
  • správa uživatelů a evidence jejich přihlašování do systému
  • evidence změn dat, kdo založil nebo změnil záznamy v celém systému
  • exporty všech údajů v systému do CSV, Excelu, HTML, PDF a výstupů pro tisk
  • bezproblémově udržujeme callcentrum s databází velikosti desítek gigabajtů
  • úpravy a rozšiřování aplikace podle přání zákazníka
  • ovládání telefonu programem (přihlášení k ústředně, vytočení, příjem, zavěšení, blokace příchozích hovorů, atd.)

Modul odchozích volání

  • hromadné importy úkolů k obvolání z Excelu
  • členění importů podle definovatelných zakázek
  • operátorům na vyžádání automaticky postupně naskakují úkoly volání
  • tok úkolů volání callcentra pro operátory podle definovaných pravidel
  • evidence všech výsledků hovorů k úkolu volání
  • exporty výsledků do Excelu
  • dynamické statistiky s výpočty odměn pro operátory

Modul příchozích hovorů

  • evidence každého hovoru
  • uživatelsky definovatelná témata hovorů ve stromové struktuře
  • členění témat hovorů podle zakázek
  • dynamické exporty a statistiky

Modul nahrávání hovorů

  • automatické nahrávání hovorů operátorů
  • automatické přiřazení nahrávek k relevantním záznamům v databázi
  • centrální úložiště hovorů pro okamžitý přístup z programu
  • velmi kvalitní kodek s výborným poměrem velikost/kvalita záznamu zdarma
  • hromadné exporty nahrávek podle filtrů (např. pouze hovory o uzavření smlouvy)
  • v současnosti funguje pouze pro digitální ústředny Siemens Hicom a Hipath
  • možnost rozšířit funkčnost pro další ústředny - dohodou
profil|produkty|reference|kontakt|nahoru
©2004-2008 Balkis Solutions